Launchy




افزایش سرعت و دسترسی سریع به اطلاعات و برنامه ها امروز یکی از ویژگی های مهم یک سیستم محسوب می شود , ولی باز هم هر سیستمی , هر چقدر که سریع باشند باز شما برای باز کردن یک برنامه باید یک مسیر خاصی را طی کنید تا بتوانید به فایل اجرایی آن برنامه دسترسی پیدا کنید و آن را اجرا کنید .

Launchy یک برنامه رایگان و در عین حال کدباز می باشد که به شما کمک می کند نهایت سرعت را در باز کردن برنامه ها داشته باشید و علاوه بر سرعت بالا همچنین شما از آیکون ها دسکتاپ تان و منوی استارت و همچنین هر فایل منیجر دیگر بی نیاز می کند .

این نرم افزار , برنامه های موجود در منوی استارت و همچنین دسکتاپ شما را لیست می کند سپس شما می توانید تنها با زدن چند حرف آغازین نرم افزار , اسناد , فایل ها , پوشه ها و یا پروژه های مورد نظر خود به راحتی اجرا و راه اندازی کنید .

در ابتدا Launchy به صورت مخفی در پس زمینه و به صورت مخفی شروع به کار می کند برای اینکه بتوانید پنجره مربوط به نرم افزار Launchy را ببیند می بایست کلید های ترکیبی ALt + space را به صورت همزمان بزنید . سپس شما می توانید چند حرف اول نرم افزاری که می خواهید اجرایش کنید را در پنجره برنامه تایپ کنید و سپس کلید اینتر را بزنید , Launchy خودش نرم افزار مربوطه را پیدا و اجرا خواهد کرد . همچنین برنامه دارای تنظمیاتی برای عدم اجرا به کلید های dissappear نیز می باشد .
البته کار این برنامه فقط به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ شما می‌توانید با تایپ عبارت Google, Yahoo, MSN و نام سایر موتورهای جستجو، و فشردن کلید Tab و تایپ هر کلمه‌ای در جستجورگرهای دلخواهتان به دنبال کلمات مورد نظرتان بگردید!

ویژگی‌های کلیدي نرم افزار Launchy :
پنهان شدن در پس‌زمینه و فراخوانی سریع
پشتیبانی کامل از ویستا
شفافیت قابل تنظیم
افکت‌های زیبا هنگام باز و بسته‌شدن
اجرای سریع فایل‌ها، پوشه‌ها و برنامه‌های مختلف
ماشین‌حساب هوشمند
پشتیبانی از سیستم یونیکد برای بوکمارک‌های اپرا، IE و فایرفاکس؛ پلاگین‌های مورد نیاز را از اینجا بگیرید

Operating System
WindowsLinux

0 نظر:

ارسال یک نظر